Terrorism

The American people celebrated with street parties, murder in cold blood by 40 heavily armed men, a political opponent, housed in a foreign country invaded by U.S. troops, slaughtered, unarmed, inthe presence of the daughter of 12 years. His hiding place was achieved, according to official sources, thanks to the torture ofpolitical prisoners in American jails, outside of its territory.

Corpse
Nobody believes the U.S. government since its president (the former) lied, accusing Saddam Hussein have weapons of mass destruction. Today no one believes, even, that bin Laden diedthere.

Crime without body
Why Americans are afraid to show pictures of the corpse of BinLaden? Because he was trampled by the troops of 40 highly trained soldiers, who killed him, when they could, quietly, to have him arrested and put on trial?

Lie
We all saw the death of Bin Laden was seen by President Obama,live in his office next to the ministry. Now, another lie. They say hedid not see the slaying in cold blood of unarmed opponent. Justshut your eyes at the execution.

Fear
The Americans left the party after the murder they realize thatterrible revenge will come to their territory and their compatriots on the part of orphans, widows and victims of the U.S. Army. Not onlythe sons of bin Laden. Those who are being slaughtered in Iraq, Libya and Afghanistan. They saw that other towers could fall, because of the hatred which give rise in the world for its brutality,its disrespect for human rights, its defiance of international law.

2 comentários:

  1. Marco Antônio Leite06 maio, 2011

    -"A terra é uma grande fazenda, na qual podemos encontrar todos os tipos de vida, como também toda vida tirada da terra através dos animais, vegetais e agregados, para a nossa subsistência. Os recursos que a terra nos concede gratuitamente se renovam, a fim de que o circulo vicioso dos seres vivente dêem continuidade a evolução humana. Não tenhamos medo de que um dia isto tudo acabe em pó, o que de fato termina é a vida de cada ser vivente, o qual perambula no ir e vir do cotidiano pôr um curto período de tempo."

    ResponderExcluir
  2. Marco Antônio Leite06 maio, 2011

    -"Eu sou uma bicicleta, vivo pedalando pêlos caminhos do mundo, subo, desço, vou, volto, entro e saio dos emaranhados que as ruas da vida me oferece. Tens momentos que estou com a corrente avariada, outros o pneu furado, tem momentos que falta força nas pernas para pedalar no vai e vem do mundo. Sou uma bicicleta de carne e ossos que em alguns momentos estou em bom estado de conservação, outros nem tanto, esta é a vida de uma bicicleta, a qual chegará ao fim do caminho, caminho este de terra, pedras e asfalto que impermeabiliza a superfície do que nós chamamos de terra." Já há vida de um político é uma Maria-Fumaça, esta em desuso, fora de linha e não funciona como deveria, a fim de transportar a população com dignidade e presteza. Porém, o que esta ocorrendo nos dias de hoje são os corruptos viajando no trem-bala da corrupção.

    ResponderExcluir